.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 3شنبه

جمعي از كارشناسان مناطق نفت خيز جنوب با صدور بيانيه اي تحت عنوان « آزمودن آزموده ها در ميدان نفتي آزادگان » به انعقاد قراردادي تحت عنوان توسعه ميدان نفتي آزادگان شمالي با يك شركت چيني اعتراض كردند. در اين بيانيه به شرايط غيرعلمي و غيرصيانتي بهره برداري از مخازن نفتي و قيمت هاي غيركارشناسي و برخلاف منافع كشور در اين قرارداد تاكيد شده است . در اين بيانيه همچنين آمده است : « قرارداد به عنوان آزادگان شمالي اعلام شده درحالي كه واقعيت بيروني به نام ميدان جديد آزادگان شمالي وجود ندارد. منطقه قرارداد بخشي از ميدان آزادگان است كه درحال توسعه توسط سازمان ملي صنعت نفت است » . در بخش ديگري از بيانيه به نقش اصلي شركت چيني طرف قرارداد در واسطه گري براي قراردادها و شركت هاي خارجي و ناتواني آن در اجراي اين قرارداد اشاره شده و از مسئولين وزارت نفت درخواست شده برمبناي نظريه فني و كارشناسي و بالحاظ كردن سود و صرفه كشور اين قرارداد مورد بررسي قرار گيرد.

آيت الله واعظ طبسي نماينده ولي فقيه در خراسان و توليت آستان قدس رضوي از منزوي شدن افراد موثر در انقلاب به شدت انتقاد كرد. وي كه در ديدار با اعضاي ستاد گرامي داشت دهه فجر خراسان رضوي سخن مي گفت افزود : براي برخي افراد آگاهانه يا ناآگاهانه شخصيت سازي صورت گرفته و بعضي از كساني كه رابطه فكري و اعتقادي آنها با انقلاب قوي نبوده و به عنوان چهره هاي انقلابي مطرح شده اند.

از قم خبر مي رسد آيت الله حاج شيخ محمد يزدي ظهر ديروز در مصاحبه با خبرنگاران رسانه هاي داخلي و خارجي گفت : دولت همواره با مراجع حوزه هاي علميه و مراكز حوزوي رابطه گرم و خوبي داشته است و به نوعي مي توان گفت كه دولت نهم بهترين ارتباط را با حوزه هاي علميه داشته است . وي افزود : اين به معناي آن نيست كه ديگر دولت ها با مراجع و حوزه هاي علميه ارتباط و تعامل نداشته اند اما دولت نهم در اين زمينه موفق تر عمل كرده است ! رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه قم با اشاره به انتخابات رياست جمهوري گفت : در شرايط كنوني باز هم مي گويم كه ما حق عبور از احمدي نژاد را نداريم . وي تصريح كرد : البته اين نظر شخص من است و نظر جامعه مدرسين نيست .

در بحبوبه حملات شديد ارتش اسرائيل به غزه ; چند تن از خاخام هاي ارشد صهيونيست احكامي بهت آور و مشمئز كننده را صادر كردند كه متاسفانه در لابلاي اخبار گم شد. به گزارش خبرنگار شهاب نيوز احكام اين خاخام هاي اعظم كه همگي از نفوذ بسياري در هيات حاكمه اسرائيل برخوردارند به قدري بهت آور و نفرت انگيز بود كه حتي رسانه هاي غرب گراي اسرائيلي و رسانه هاي غربي نيز آن را سانسور كردند. براساس گزارش شبكه العربيه و روزنامه سعودي الوطن ; خاخام اعظم « مردخاي الياهو » در پيامي كه براي ايهود اولمرت و ساير مقامات اسرائيل فرستاد قتل غيرنظاميان بيگناه فلسطيني را امري « مشروع » و حتي « واجب » دانست و به صورت غيرمستيم نسل كشي فلسطيني ها براي حفظ جان يك اسرائيلي را مجاز اعلام كرد. همزمان با اين حكم ; روزنامه اسرائيلي هاآرتص حكم خاخام صهيونيست ديگري به نام « يسرائيل روزين » را منتشر كرد كه در آن آمده بود : قتل هر كس كه كراهت اسرائيل را در دل داشته باشد واجب است ... واجب است مردان كودكان و حتي شيرخواران زنان و كهنسالان كشته شوند و حتي چهارپايان را نابود گرداند! از سوي ديگر; خاخام « شلوموا الياهو » خاخام بزرگ صفد نيز با صدور حكمي بهت آور گفت : « اگر 100 نفر از فلسطيني ها را بكشيم ولي باز نايستند بايد 1000 تن را بكشيم . اگر باز هم متوقف نشوند بايد 10 000 نفر را بكشيم و همينطور پيش برويم حتي اگر تعداد كشته هاي آنان به يك ميليون برسد بايد به كشتار ادامه داد هر چند كه اين كار وقت زيادي را بگيرد » ! مشمئز كننده ترين حكم توسط خاخام « عوفاديا يوسف » رهبر حزب شاس صادر شد كه علاوه بر بمباران خانه هاي مردم فلسطين و قتل تمام ساكنان آن ها حتي كودكان و زنان اجازه تعرض به افراد فلسطيني در بسترهايشان را هم صادر كرد. در مقابل احكام اين خاخام هاي صهيونيست ; بسياري از خاخام هاي ـ يهودي غيرصهيونيست در ايران و ساير كشورها با صدور احكامي از فجايع غزه ابراز برائت كردند و اين فجايع را خلاف تعليمات موسي (ع ) دانستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.